czwartek, 26 lipca 2012

Summer Glam BALEA bodylotion

Zainspirowana wpisem Megi klik postanowiłam napisać słów parę o balsamie rozświetlającym BALEA young - summer glam. Podczas mojej krótkiej wyprawy do Niemiec bardzo chciałam odwiedzić drogerię DM, w której to można dostać kosmetyki marki Balea. 
Szukałam czegoś rozświetlającego, co rzeczywiście da efekt pięknego, równomiernego rozświetlenia i znalazłam swój ideał! 


Zapach mmmmm... kokos? Z jakimś dodatkiem... Istne tropiki :) Mój ulubiony! I nie zmienia się w ciągu dnia ( czyt. nie zaczyna śmierdzieć). Konsystencja lekka, łatwo się wchłania, nie brudzi ubrań.


Kiedyś miałam coś podobnego firmy DAX, ale odkąd zużyłam jedno opakowanie podczas 2 letnich sezonów, nie umiem tego nigdzie znaleźć. Orientuje się ktoś, czy coś rozświetlającego z firmy DAX jest nadal dostępne?
Pozdrawiam,
Sonia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz