niedziela, 29 lipca 2012

Celia pomadka-błyszczyk

Pomadkę-błyszczyk Celii kupiłam zanim jeszcze zrobiła furorę na YT, wizażu i blogach :) Lubię czasem odwiedzić osiedlową drogerię, w której zawsze znajduję jakieś ciekawe nowości głównie naszych polskich kosmetycznych firm.
Moja pierwsza pomadka w kolorze o numerze 504 tak bardzo mnie zadowoliła, że postanowiłam nabyć inne - między innymi osławiona już pomadka z serii Nude - nr 602 oraz zachęcona soczystym kolorem numerek 512 :) Pomadki 504 i 512 zawierają małe srebrne drobinki, które gdy szminka schodzi, trzymają się na ustach - ale na szczęście nie przemieszczają się poza obręb ust ;)


 
                         504                       602                     512

Jak widać pomadki nadają bardzo delikatne kolory, co mi w zupełności odpowiada - nie można sobie zrobić krzywdy ;)


Uwielbiam je za ich śliczne opakowanie, cudowny zapach, nadawanie delikatnego koloru. Ponadto dobrze nawilżają, trwałość w sam raz - schodzi równomiernie. I cena... ok. 10 zł - grzech nie kupić! ;)

Moje pomadki trzymam w łazience i nic się z nimi nie dzieje. Są bardzo kremowe co sprawia, że w torebce w gorące dni mogą się po prostu rozpłynąć, dlatego trzeba się z nimi obchodzić ostrożnie - coś za coś :)
A czy Wy macie jakieś swoje ulubione pomadki Celii lub jakieś inne ulubione?

pozdrawiam, sonia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz